Alamat e-mel & user name yg memalukan!

Kamu masih ingatka zaman dulu2 time kamu baru mula mencari-cari alamat e-mel yg bersesuaian dgn jiwa dan trend zaman tu. Mau buat e-mel punya pasal, banyak faktor yg perlu kita pertimbangkan time tu kan. Termasuklah cool @ tidak, nama glamer yg hebat, dan juga tahun lahir.

Kalau nama sebenar kamu berbunyi Anabel Christine la kunun, maka alamat e-mel pun jadi sweetbaby_belle85@yahoo.com. Kalau ikut gila yg suka tambah Z di hujung nama tu, maka jadilah gini, bellz_85@yahoo.com. Kalau yg gila Mirc *mcm saya dulu2* utk tujuan yg kurang baik, maka jadilah gini user namenya, hot_chiqsxc69. Kalau sekadar mau fofular dlm chat room sebagai org gila yg baaanyak taip, maka gini lah nama; cipan_sesat, kuku_kaki dll.

Ada lagi satu hal yg sampai skg masih menjadi kegilaan di kalangan di kalangan remaja muda, penggunaan user name di facebook yang tersangatlah unik mcm nama anak si Gwen Steffani, Zuma Nesta Rock! Hahaha! Sekadar nama Fahimi Ganteng, Sweet Tanty, Cutey Phoebe... itu bagi saya AGAK normal lah juga. Yang luar biasa ialah Iskandar The Great, Playa Dude Mikey, Sexy Naughty Bitchy Melly, Schodeley Modeeley Mooey, Minah Anti Kulup, Mat Gawat.... adeh! Teramatlah ramai utk diperkatakan di sini!

Ada yg sengaja membohsiakan diri melalui nama. Ada pula yg sengaja menjaja personaliti yg tidak seberapa menggunakan nama yg luar biasa kelawaannya. Tapi untuk apa sebenarnya tu? Tp sy berterima kasih juga la sy sendiri ada pengalaman mcm tu time muda2 dulu, kerana ia mengelak saya dpd menguluk kamu secara keterlaluan di sini *tersipu-sipu*. Bezanya saya TIDAK PERNAH membohsiakan diri saya walaupun secara virtual di internet k!

Anyways, thanks for the laugh u guys! Saya sangat gembira mengetawakan kamu yg masih lg ada username 'hebat2'. :D

Ps: Zaman gila Counter Strike dulu sy selalu team dgn org yg nama pelik tapi smart ni, allthagoodnamesrgone. One of the best sniper of all time!

Comments

hahaha..saya masa muda2 selalu chat guna nama montel....padahal kurus kering tahap gaban masa tu...
ONN said…
Wahahah! Sy selalu pakai nama sailormoon.. idola masa budak kunun.. hahah!