Promosi album Donna sempena Kaamatan 2010!



Salam sejahtera dan salam perpaduan kepada pembaca khususnya kepada rakyat Sabah! Masih ada lagika yang fever Kaamatan? Saya dengar khabar, time musim Kaamatan hampir kesemua rakyat Sabah especially orang-orang KDM diserang penyakit SARS (Sindrom Aramaitih Rindukan Singgarung)! Ada okeh suda kaa atau masih lagi sakit-sakit kapla? Masih mau dengar lagi lagu-lagu kaamatan supaya sakit kapla reda? Kepada sumandak-sumandak yang ada cita-cita untuk join unduk ngadau taun depan, mesti kamu mau praktis lenggang depan cermin kan?

Bah! Jangan risau. Masih ada lagi sinar harapan tu! Sambil-sambil kamu masih fever kaamatan tu marilah sokong artis baru tempatan kita, Donna Masidah yang baru saja menerbitkan album sulungnya under DBKK (Dewan Bandaraya Kota Kinabalu). Bagi yang hadir di Pesta Kaamatan Bandaraya KK anjuran DBKK tu mesti suda jatuh hati sama lagu dia yang bertajuk Kaamatan Tataba Yaa. Manakan tidak, mayor KK @ Datuk Aliyas Ibrahim bah yang gubah tu lirik dia. Hebat juga mayor kita gubah lirik nih!

Harga 1 unit album ori Donna di pasaran ialah RM19.90 tapi kalau kamu beli dari saya, harganya RM15 saja (promosi belated Kaamatan) dan harga pos FOC HANYA bagi penghantaran di dalam negeri Sabah. Pos laju aa, pos nda laju nda main. Ni ada previeu-previu lagu sia upload di 4share. Sudi-sudilah dengar sebelum membeli, kalau berkenan cepat-cepat kamu emel saya di felicia_mandadi@hotmail.com. Selepas sia dapat emel kamu baru sia kasitau samada cd Donna masih ada stok atau tidak beserta detail pembayaran sekali.


So, dengan pembelian album Donna dengan harga promosi RM15 kamu akan dapat 1 unit CD ori Donna yang mengandungi cover yang berlirik. Sia kasitau awal-awal yang sia guna CIMB bank untuk urusan jual beli. Rujuk gambar di bawah! Inilah rupa betul-betul album yang bakal menjadi milik kamu kalau kamu tempah sekarang!



Lawa kan?! Jaddeeh, apa lagi yang kamu tunggu?! Cepat beli cd Donna dari saya sekarang juga! Hantar emel tempahan kepada felicia_mandadi@hotmail.com sekarang selagi stok masih ada! Promosi harga belated Kaamatan ini berakhir hujung minggu depan (13 Jun 2010). So laju-lajulah kamu menaip!

Iklan yang sama di sini.

Comments