Saiful buka baju, Anwar tutup langsir! Kosmo!

Hari ni, saya beli paper Kosmo! because of dia punya hot news head-line. "Saiful buka baju, Anwar tutup langsir!" Lebih kurang macam tu la tajuk dia. Lama suda ba kes Anwar ni, sy ingat suda selesai tau-tau belum lagi. Ada juga la saya gelak beberapa kali lepas baca artikel tu despite having goose-bumps dan rasa seram sejuk... Saya ada pendapat saya sendiri regarding samada Anwar betul-betul guilty of meliwat Saiful atau tidak.

Based on my logic thinking, the artikel mentioned that Saiful hanya membuat laporan polis 2 hari selepas dia diliwat tapi dinyatakan dalam news yang Saiful ada bukti kukuh tentang kejadian itu, iaitu semen Anwar yang didapati di luar dan di dalam dubur Saiful. Dari apa yang saya belajar from the CSI show di TV, kalau mangsa rogol mandi dan cuci kemal*an dalam tempoh 2 hari saja bukti sudah hilang. Walaupun kesan luka ada, tapi mustahil luka tu boleh dikaitkan dengan perogol melalui bukti DNA. Inikan lagi lelaki macam Saiful. Takkan lah dalam masa 2 hari selepas diliwat tu, dia tidak mandi langsung or buang air besar? Bagi saya, adalah tidak logic bagi pihak hospital atau polis mendapatkan DNA Anwar di luar @ dalam dubur Saiful.

Plus when salah seorang daripada Anwar's daughter jerit "Taubatlah" terus si Saiful kecut dan jawab terketar-ketar dan suara perlahan. Sebagai orang yang ada common sense, mestilah saya pun doubt dengan keterangan orang yang tidak yakin dengan kenyataan sendiri. Lagi pun, doktor hanya boleh dapatkan the so-called bukti kukuh kalau Saiful langsung tidak mandi selama 2 hari or very recent hour selepas dia diliwat.

Bagi siapa-siapa yang tahu tentang kisah salah guna kuasa Anwar dulu, ini menunjukkan yang Anwar ini orang yang smart dan licik. Kalau betullah dia ni kaki liwat, dia kan pernah tertangkap atas tuduhan yang sama dulu. Biasanya, orang yang pernah ditangkap atas suatu tuduhan akan jadi lebih pandai dan bijak dalam mengulangi perbuatan dia tanpa boleh dikesan atau ditangkap kali ke dua. Takkan Anwar begitu bodoh untuk meninggalkan bukti yang dia sendiri tahu boleh lead jenayah tu terus kepada dia? Kalau sekadar bukti pubic-hair kali understood lah juga yang benda tu gugur time dia berprojek, tapi semen?? I don't think Anwar is that stupid. Now the original question was, adakah Anwar betul2 guilty on the kes liwat Saiful thing? My answer is, I DOUBT that he's guilty. Just DOUBT.

Adoi... pengaruh CSI ni hebat juga. Trus kronik ni cara berfikir. Anyway, kalau kamu mau baca keratan news tu, bolehlah pegi trus di Kosmo! online di SINI.

UPDATE 7 Februari 2010:
Saiful cakap yg dia tidak berak selama 2 hari selepas dia diliwat sampailah selesai pemeriksaan dan laporan polis. Hebatlah Saiful ni! Mimpi ngeri kali dia lepas kena liwat sampai dia tidak dapat berak tu. Kalau betullah, kesian...

Saya tidak berapa suka progress kes ni cos ia agak melampau. Adakah sampai bawak press dengan hakim dan peguam melawat kondo tempat kejadian. Apa semua gambar-gambar bukti tidak cukup ka untuk memalukan Anwar, sampai mau buat semua tu. To me semua benda tu bodoh and un-necessary la! Sudalah kes liwat yang dulu sampai bawak tilam keluar masuk mahkamah. Jadi bahan ketawa muka dunia ja. Saya tidaklah cakap saya ni menyebelahi Anwar, just that tindakan-tindakan ni memalukan dan terlalu bodoh! Nama saja kes berprofil tinggi tapi dedahan-dedahan press semuanya bodoh!

Sekarang ni kebanyakan bukti menyebelahi Saiful; seluar dalam, seluar panjang, sex gel, bukti luar dan dalam dubur, alibi... so? Buat apa lagi bawak lawat kondo? Kalau gian sangat mau tengok gay porn, tengok ja la online. Saya rasa berlambak juga sana-sini tu. Stupid!!

Comments

Veraa said…
sy rasa c saiful tu ada sembelit la~xbirak 2 hari! wakakka..
dr pengalaman CSI sy, sy pn fikir mcm ko onn :p. mmg nmpk btl ba drang saja mo kasi jatuh dia ni..ish3..

p/s: taktik kuno btl drang guna.memalukan diri sendiri~
ONN said…
Ya ba bo.. nnt kita kirim dia julap sebagai hadiah valentine..
tu la ba juga sy heran.. mau juga kunun minta sampel semen utk banding sama semen d katil kondo tu.. walhal bole ja banding sama sampel air-liur, rambut, kuku....